גורמים המשפיעים על יכולתם של מורי מדע וטכנולוגיה בבתי ספר יסודיים לשלב את סביבת הלימוד החוץ-כיתתית במערך ההוראה: התפתחות מקצועית מול שינוי מקצועי

תקציר עבודת הגמר של יולה מדין עבודה זו עוסקת באפיון משתנים המשפיעים על נכונותם ויכולתם של מורים לשלב את סביבת הלימוד החוץ-כיתתית במערך ההוראה שלהם. המחקר התמקד בניתוח מקרה (Case Study) של 14 מורות למדע וטכנולוגיה בבית הספר היסודי. שאלות … המשך לקרוא גורמים המשפיעים על יכולתם של מורי מדע וטכנולוגיה בבתי ספר יסודיים לשלב את סביבת הלימוד החוץ-כיתתית במערך ההוראה: התפתחות מקצועית מול שינוי מקצועי